شرکت نانو پایدار پلیمر ( سهامی خاص), تولید کننده و صادرکننده لوله و اتصالات UPVC  توانسته است با بهره گیری از دانش روز دنیا و تولید لوله های نانو با قابلیت مقاومت بیشتر و ضربه پذیری بالا و بهبود خواص لوله و  ارایه محصولاتی با کیفیت و رعایت اصول مشتری مداری جهت تامین درخواست های صادرات لوله و اتصالات ساخت ایران ، اقدام به صادرات به کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق، ترکیه، گرجستان، تاجیکستان و …. کرده است.

این کالاها به قیمت دلار و از طریق روش‌های زمینی و دریایی اقدام به صادرات محصول با کیفیت مینماید. برای اطلاع از قیمت روز محصولات  صادراتی می توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس گرفته و از خدمات شرکت استفاده کنید.

 این کارخانه صادرات  لوله و اتصالات UPVC را از تمام مرزهای کشور انجام می دهد . این کارخانه جهت ارزش به مشتریان خود با ارایه محصولاتی با کیفیت، ایجاد کانال های متنوع دادستد بین المللی و انتقال پول و تنوع در قیمت صادراتی و همچنین پشتیبانی از سفارشات خریداران محترم با نیاز های مختلف توانایی تولید و تامین لوله و اتصالات UPVC  از ایران به کشورهای همسایه را درا می باشد.

صادرات لوله و اتصالات UPVC این مجموعه وتمام محصولات خود را با تضمین اظهار گمرکی (کمتر از 48 ساعت) و همچنین تضمین اصالت کالا ارائه میکند.  بازرگانان این محصول میتوانند  بصورت بروز و آنلاین در قسمت مشاوره با ما در ارتباط باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *